26/12-10

ÄJulafton har varit,och julen är i stort sätt över. De positiva är mycket,vi har lov,mellandagsrea,nytt år osv. Men jag skrev ett inlägg här i går,men gav upp när det inte ville publiceras. Jag skriver på mobilen och jag har inte riktigt fattat hur man gör hahah. Jag är jättenöjd med alla julklappar,jag fick den systemkameran jag önskat mig,ett par nya handbollsskor,dollar till när jag ska till usa i feb. Och massor mer. Även att jag inte fick 20leksakspaket som mina kusiner så är jag vääldigt nöjd över mina :-D igår var jag med johanna,lika bra som vanligt. Efter det skulle vi till mammas kompis och hon har en 11månaders bebis,eller bebis och bebis mer en liten pojk åh så söt han var,tänk att man har varit så liten och aldrig kommer va det igen. Bli ompysslad heela tiden. Hahah han var jättegullig iaf. I dag tog jag sovmorgon vakna vid halv tio men somnade om och vakna..jag vet inte när. Men nu ska jag se på film. Så ha en fortsatt bra helg,puusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0