collide - howie day

Idag vaknade jag runt 10 och jag har suttit här och läst massa bloggar sen dess,ska snart hoppa in i duschen och bli fräsch efter det ska jag äta lunch och åka upp med hela familljen även mina kusiner och hälsa på mammas farmor och farfar, dom är så gamla och söta. Har inte hälsat på dom på säkert ett halvår,då får man lite dåligt samvete, så får åka upp dit innan det är för sent. Sen så är det ju volleybolltunering i skolan imorgon, så jag tänkte ringa emma så får vi fixa & dona. Känns jättekul att jag ska till skolan :D på något konstigt sätt så längtar jag verkligen,haha. Det är nog mest till allt folk och få va lite social igen. Snacka om att jag kommer prata hål i huvudet på alla imorn, inte sätts på två veckor ååh va kul det ska bli :D

Här kommer en bild som är tagen för ett år sedan,för jag har inga nya bilder på den här dator, men tyckte bilden passa lite nu, nära jul och allt. Det är ändå rätt mysigt att det kommer vara snö på julafton, de är ju så det ska vara massa snö och go julmat och paketer i mängder, påtal om paket så har jag ju inte köpt klart julklappar till alla än..hm. Vi hörs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0