Even the best fall down sometimes,Even the wrong words seem to rhyme

Haalllåja, väcktes klockan åtta av mamma för jag skulle upp till fabror doktorn för att jag skulle bli friskförklarad från lunginflammationen osv, så han lyssnade på lungorna sen gick vi där ifrån och då var de dags att jobba. Jag var inte den piggaste på jorden i morse,la mig för sent. Så jag orkade knappt nåt på jobbet, plockade undad alla julsaker och såånt, städa typ. KUL! så jag tvinga mamma och köra hem mig,så nu ligger jag här och ska just sätta på en film, efter som jag är så har jag missat och sett på Farsan.. Hoppas den är bra, har hört rätt mycke bra om den, men jaja vi får se,pussssshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0