the smile on your face

Idag hade vi volleybolltunering i skolan som jag sagt innan, det var verkligen jättekul! Haha 9B lyckades vinna en match,vilket gjorde oss väldigt lyckliga! Det var fem stycken tjejlag, vi kom på fjärde plats. Lika glada ändå, vi kämpade iallafall till semifinalen. Det var jättekul att träffa allt folk idag och se hur alla hade klätt ut sig. Hanna kom på den briljanta iden att vi kunde ha ett SOS-tema, eller typ en branman,en läkare,en sjuksköterska, och flera skadade plus fångar. Det gick alla med på tillslut så det blev lyckat. Lägger upp lite bilder på oss här nedanför.
Efter skolan så jobbade jag,lämnade blomsterbuud, duktigt tjej! Sen gick jag upp till hallen och kika på träningen som inte var så lika seriös som vanligt,haha handbollstjejer ska inte spela fotboll...Pär och Magnus fundera på att anmälla oss till höstrusket, vi hade skämt ut oss totalt hahah, men men efter det så gick jag hem och åt thaimat.
Nu ska jag bara koppla av och sätta på en film, helt slut,puust! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0