♥Consume me like a fire, 'cause I just want something beautiful

Hejsan, här var det ett bra tag sedan jag skrev. Men jag tänkte att jag skulle börja skiva lite igen, mest för att ha något att göra nu när jag är sjuk, har inte varit i skolan på snart 2 veckort pga lunginflammation. Men ska nog gå nästa vecka dem sista dagarna, vi ska bara spela volleybolltunering, ta de lugnt och få betygen i stort sätt så. Men det är ju tur att volleyboll inte är den mest ansträngande sporten, så jag kan nog vara med lite lätt, och klä ut mig och såntdär. För det går själva tuneringen typ ut på ,att alla klasser klär ut sig och har varsitt tema. Så det ser jag framimot. Jag har suttit här hemma och pillat lite på headern, har inget sånt där bra program som photoshop eller så, så jag hoppas ni nöjer er med denna oproffsiga paint header,haha :( Jaja den får gå bra helt enkelt. Idag ska jag ta mig en dusch och sminka mig lite, vilket jag inte gjort så länge jag har varit sjuk, så jag hoppas på att jag känner mig lite piggare då iallafall. Sen efter det ska jag be mormor handla grönsaker till tacos, så ska jag fixa det till ikväll då Frida och Johanna ska komma hit till mig och hålla mig sällskap. Inte träffat dem på länge nu, för länge. Så ikväll blir en myskväll, med mina bästa tjejer! Funderar på att ta mig ut till stan någon dag snart för jag måste köpa dem sista julklapparna ,att jag alltid är i sista stund. Jaja men vi hörs,hej ♥



hamsterkinderna härjaaaaa,men men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0