fjälla

HEJ JAG HETER JOSEFINEE OCH JAG FRYSER IHJÄL.
Haha vi har vart i fjälla me klassen idag, sjukt kul,men kallt som bara den:(
Duschade precis, och snart ska jag till mormor och äta :D
Sen går jag och kollar på när tjejerna spelar, och imorn ska jag träna:D:D:D:D
På första gången på nästa 3!!!!!!! månader :D:D:D
Imorn i skolan sen är det loov! fy vad skönt det ska bli!
Ah men vi hörs senare

Kolla i en gammal skolkattalog hahahahahhahaha
 jag henny viktor
fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint









Kommentarer
Postat av: Lina

efter men HAHAHHAHAH gu vad söta HAHAHA.. hahah hade aldrig känt igen er om du inte skrivit :o

2010-02-24 @ 15:02:51
URL: http://linaelise.blogg.se/
Postat av: hennybenny "hon i mitten(usch)"

snygga!

2010-02-28 @ 18:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0