matte<333333333

Från fredag till lördag sov jag å Matilda hos Emma, i lördags var de  match. Jag spelade några minuter å de gick helt bra faktiskt,så himla gott att vara tillbaks,efter nästan 3 månader utan att knappt röra på sig, men nu e hjärtmuskelinflammationen typ borta trorja :D Igår efter matchen så skulle mammi å pappa till Johannas föräldrar, där va Fridas familj också, så de va kul, sen sov jag å Frida hos Bäck. Bra som vanligt. Bara så ni vet så tänkte vi så nästan hjärnan sprack ;) Imorse var jag å Johanna tvugna å gå till kyrkan,så vi gick dit, och typ dog så tråkigt de va.. Sen hängde hon med mig  hem, å vi åt lite oså, hon gick hem för en stund sen, å nu har jag sparat läxan tills sista lovdagen.. såklart. Så får ta och göra den nu. Skolan i morn är inte direkt efterlängtad :( 

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag vill till Grekland igen :(
men åker om typ 30 dagar till Mallorca (H)

Jaja nu ska jag göra matte,skit kul :D:D:D

puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0