börja blogga igen

 tänkte börja blogga lite igen ,hih.
Anna har gjort headern och designen, jag har helt glömt bort allt sånt..
får ta och tacka sötnosen för att hon gjorde det så fint!
 kollaa hennes blogg här,


Ja men idag var det andra dagen iskolan,inställd musik med åke :D
efter skolan gick Henny med mig till Cafe´t och åt, sen gick vi ner till frisören,där jag klippte mig, hon klippte av allt som var slitet, dvs nästan allt  :(   
ska slinga det snart också, efter jag hade vart där,gick jag till träningen. va med lite,det som jag kunde. det är så skönt att börja träna igen! :D har hjärtmuskelinflammation ..
nu har jag packat för USM imorn,ska upp till värmland och spela handboll. där är det 30-  grader :| 
 men pusshej.




en överredigerad bild på mina älsklingar. fv: Emma, Frida,Jag,Johanna. Frida,Jag,Johanna och igen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0