It's not always rainbows and butterflies

Idag  började jag jobba vid halv elva, jobba till två, så de va helt okej. Efter jobbet träffade jag Philip, vi såg på film å jag skulle prova å göra havregrynsgröt.. men den smaka diskmedel hahah, lyckat josefine. Sen gick vi sällskap å jag gick till träningen, sista träningen med handbollskliniken, vill inte ha uppehåll nu :( för då måste man ut själv, å de drar man ju helst ut på, ååhå. Imorgon ska jag vara med Bojee , hon sover nog här, så de blir awesome. Jag saknar min Johanna som  är på Rhodos, älskling koooom hem :(  Frida skulle med mig till Bohusmalmön över midsommar, men hon kunde inte, såå jag får väl överleva med släkten,kuuul!

Ne nu ska jag vara social mot min kusin som ska sova häär, Ha det bra, Puss
Josefine ♥ Philip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0