Torp

Hej, har inte hunnit med att blogga nu på några dagar, men igår så ställde jag och Johanna klockan och åkte till Torp, fick köpt mig 2linnen ,1par shorts å en bh, sen tog vi bussen hem å skyndade oss till träningen, fyfan va skönt de va med fysträning, de va ett tag sen för mig,haha. Efter träningen gick jag, Frida,Johanna,Johanna ner till Peking och åt kina mat ,huuur gott som helst. Sen hyrde vi en film som vi kollade på, mysigt var det. I dag tog jag och johanna moppen ner till stan och åt årets första mjukglass, kändes verkligen som sommar :D I natt åker Johanna till Grekland så hon kommer hem om en veckaa :( Nu är jag på Malmön, imorgon kommer Emmas familj hit, å dom sover här så de blir bra, kommer hem på måndag då ska jag jobbaa, kuul. Men vi hörs, Puss


Min datasladddd e någonstans, så har typ inga bilder :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0