I loved you first

Inte bloggat på ett tag nu, det har varit fullt upp. Igår gick jag och tjejerna ner till Peking och åt, sen gick vi hem och bada i bubbelpoolen. Pratade om allt mellan himmel och jord, ni är världens bästa! Sen sov dom här, så greja vi ordning oss och sen åkte dom hem så åkte jag och Frida till henne, hon duschade och så gjorde jag mig iordning så gick vi till hallen och kollade på när A-pojkarna, 95/94 vann mot RIK. Sen vann A-lags killarna också mot deras motsåndarlag, efter det spelade juniorerna och jag tror även dom vann, grymt! Nu är det inte långt kvar till vår serie också drar igång. Härligt!
När jag kom hem gjorde jag tacos till mamma och pappa, duktig tjej! Gjorde ordning matpacket för imorgon,vi ska orgientera i Fjälla, ska bli rätt så kul! Just nu sitter jag och kollar på valvakan, tur att det bara är val vart fjärde år, för Sverige är ju helt crazy för detta, visst det är intressant just nu är alla rösterna inte räknade ännu så vi får se hur de går. 
Tack johanna, frida,emma,johanna för en bra helg.  
 utan er är jag ingenting, ni är för bra



You are my sweetest downfall
I loved you first, I loved you first
Beneath the sheets of paper lies my truth
I have to go, I have to go
Your hair was long when we first met



Kommentarer
Postat av: johanna nilsson

kärlek till er!

2010-09-20 @ 19:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0