Överlycklig

Idag gick skolan snabbt för att vara en måndag, idrott,inställd matte,hemkunskap och vikarie va rätt skönt,för jag var hur trött som helst,trots jag sovit bort hela helgen,hah. Efter skolan gick jag och Emma hem och gjorde lite mat, och sen gjorde vi chokladbollar, hah gu så trevligt! Sen tog vi cykeln ut och tog lite luft,fick lämnat en film och lite sånt,men när vi cyklade eller Emma skjutsa mig. För jag e helt värdelös på och ha någon på pakethållaren såå ja, jo då så ramlade mobilen i backen, så den  är lite trasig, plus att jag tappade den i somras i en hink med vatten, så kommer man inte kunna laga den. Så vi åkte till en och kollade på lite mobiler, funderade på en HTC, men efter många men blev det att vi beställde en Samsung Galaxy , med gummiskydd och sånt! Haha kände mig väldigt nöjd när vi åkte hem, nu får jag bara inte tappa den! Huu får se hur de går, Men nu ska jag kolla lpå tv och sen somna. Puss ♥


där har ni deen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0