You read my eyes just like your diary

Grejat med headern hahah,kan inget alls. Måste fråga någon som kan dehära,men tills dess får denna duga. Idag efter skolan gick jag och mamma ner till Penny Lane, hitta en jättefin kofta i en gråbrun färg,en tunika i samma färg fast lite mörkare, ett par legging som var störtsköna och ett halsband. Nöjd tjej! Sen mötte jag upp Johanna på stan så gick vi till cafet och tog en macka, vi blev proppmätta och gick ner till Rikards affär, kollade på jackor, jag behövde en annan jacka än min skinnjacka, lite mer vinderjacka, de e ju inte vinter ännu, tur. Men jag ville ha en för det har ändå börjat blivit kallt. Så hos honom hittade jag mig en jacka jag tyckte om, en svart dunjacka. Och en mössa, jättego som jag och Johanna kommer använda sönder till vintern, därför den var så skön, den kanske sticker ut, men de struntar jag i, för den var skön som bara den! Så nu sitter jag här, jättenöjd med mina köp idag, ska upp och hjälpa mamma i köket, så blir de mys bara vi för pappa är i Prag om någon är intresserad,hahah. Ha de jättebra så hörs vi ♥


för ett år sen ungefäär,  nu e de bara vinter framför osss :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0