Time to speak out.

Flera dagar, flera månader sedan jag skrev av mig här.

Det är dags nu.Dags att vakna upp, se livet från den ljusa sidan, se möjligheterna framför de omöjliga.
För ingenting är omöjligt, det "omöjliga" tar bara lite längre tid.
Le mot allt och alla, känna att man lever. Prioritera det roliga, lära känna sig själv, lära sig att tycka om sig själv, lära sig att må bra. Att gå rak i ryggen och vara stolt. Ett liv, fullt av möjligheter. Sluta ta åt dig, dem som kränker dig, dem mår bra, dem vill inte leva. Just nu vill jag leva, leva mer än någonsin, bara vara sprallig i kroppen, skatta med mina älskade vänner, bara vara jag.

Bildbomb, där jag är glad och trivs, fina vänner, fina stunder.

Det var allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0